vineri, 25 septembrie 2009

Jachete din piele naturala




Jacheta din piele naturala, stil retro, pana in talie. Arata foarte bine, nu are niciun defect vizibil la exterior. In interior s-a rupt agatatoarea, din pacate, dar cu putina creativitate nu este greu de reparat/schimbat in cazul in care deranjeaza. Imi place foarte mult geaca, am purtat-o de vreo patru ori, maxim, deoarece imi este putin larga in partea de sus si la maneci si nu ma prea avanajeaza... :( si am decis sa o scot la vanzare, poate isi gaseste stapana potrivita!:)
Marime: M mai mare sau L, nu stiu exact... se potriveste unei persoane cu umeri putin mai lati.
Pret: 130 lei.


*Obs: jacheta arata de 10 ori mai bine in realitate(model, culoare), iar orice pare defect sau neclaritate se datoreaza luminii de interior; nu am apucat sa fac poze la lumina naturala.
Pentru mai multe poze sau detalii, nu ezitati sa imi trimiteti un e-mail. :)

Niciun comentariu: