joi, 10 septembrie 2009

Reduceri - lichidari de stoc - Postari noi!!!

Reduceri! Reduceri!! Reduceri!!!

Vara ne-a parasit pentru o perioada de timp, a venit toamna si este sezonul reducerilor si a noilor postari cu articole pentru toamna/iarna, care sper sa isi gaseasca locul pe rafturile voastre! :)
Stiu ca am revenit cu intarziere, dar a fost vacantaaa...:x si vorba aceea, "mai bine mai tarziu decat niciodata!" !
Am reusit sa fac o selectie de lucrusoare(maiouri, tricouri, camasi), multe dintre ele nepurtate, mai noi sau ceva mai vechi, accesibile tuturor buzunarelor, mai ales pe perioada de criza!:)
Sper sa isi gaseasca cate o "stapana" fiecare dintre ele!

Evident, vor fi postari noi in zilele urmatoare, cu articole pentru sezonul toamna/iarna la preturi la fel de accesibile! So, stay in touch!!! ;)

Well, va urez spor la shopping si o toamna cat mai colorata! :D

Am si cateva observatii de facut:
- inainte de expedierea fiecarei comezi toate articolele vor fi duse la curatatorie, in cazul in care nu au fost deja. Fac exceptie hainutele noi, cu etichete.
- daca aveti nevoie de mai multe detalii sau poze despre un anumit produs, nu ezitati sa ma intrebati printr-un mail!
- in preturi nu am inclus taxele postale. La comenzi mai mari, aceasta poate fi "din partea casei" sau puteti beneficia de alte reduceri. :)

Un comentariu:

Alexandra spunea...

Buna!:)
te'am adaugat la linkurile mele.
Poti sa ma adaugi si tu daca vrei :">
http://il0vefashion.blogspot.com/
:*